Studiedag

Nicklas har precis åkt hem och jag ska sätta mig och plugga ännu mer, satt och plugga med honom en stund förut, men han somna och det såg så skönt ut så la mig brevid honom en stund och blev skapligt trött jag med ;) Men vi plugga lite iallafall :) Idag har vi bara kollat på film, käkat pannkakor och pluggat inprincip, är faktiskt riktigt trött nu så kommer nog kunna somna gott sen! 

Annars då? Imorgon är det lång skoldag sen kommer Emma (mammas kompis) så ska jag klippa henne och Pelle :D 
Sen blir det väll hem och vila eller något liknande ;) 

Har inte mycket mer att säga, ska kolla runt lite på IKEA's hemsida och se om jag hittar någon bra spegel osv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0