It was you I was thinking of

Har nydligen kommit hem, hade ingen ström hemma! Inte så konstigt med tanke på den här blåsen ute! Men nu är den tillbaka så nu kan jag skriva lite :)

Skolan idag som vanligt, inte hänt mycket, börja 8 sluta 2, tog bussen till sörping, pappa hämta mig sen blev det att åka hem. Ungefär så min dag har sett ut. Idag blir det väll mer städa, sen får jag se om jag kanske tar mig icäg och tränar på friskis och svettis ikväll med Louise ;)

Och föresten, förlåt att jag är jätte dålig med att lägga ut bilder, men glömmer jämt kameran och är lite dålig på att ladda den. Men det är väldigt rörigt nu, eftersom jag håller på att städa och så eftersom jag ska måla om. Men när rummet är klart och jag fått ordning på allt tror jag det kommer komma fler bilder! :D

jack's mannequin - the mixed tape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0