första lektionen

Sitter på första lektionen, så blir ett snabbt inlägg, Sitter och pluggar på Antikens Grekland.... askul?
Men sen blir det samhäll, långrast, plugga som en galning med Linnea och Hatte sen Naturkunskap och ha prov, får hoppas det går bra!

Får se hur det blir efter skolan, Om jag ska stanna kvar ett tag eller om jag åker hem ...
Ni lär väll veta ikv'll om jag skriver :)

Syster kommer hem idag! :D vet inte hur länge hon är hemma, men skulle på nån interjuv till något jobb tror jag det va :) Men trevligt att få träffa henne igen!

Ae nu ska jag fortsätta, Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Arntsimone

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-06-07 @ 07:16:59
URL: http://arntsimone.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0