vänder lite på steken

känner att jag börjar göra mina sovvanor lite annorlunda nu mot sommaren, förr kunde jag gå och lägga mig 10 på kvällen och inte gå upp fören 12 dan efter... sover mer än jag är vaken asså... Men nu för tiden här ute på slottet går man och lägger sig runt 2 och går upp vid 8-9... vad har hänt är då frågan? 

Kan detta va svaret på min huvudvärk? nej det är nog från festen nere i hamnkrogen ;) Kom nyss tillbaka från en jätte treblig kväll med Lovisa, Axel och Erik nere från hamnkrogen, blev lite party och dans, utomhus desutom, man kände sommarkänslorna krypa fram då. Men riktigt roligt. 

Nu är jag påväg att gå och lägga mig, känner faktiskt att det behövs... Mitt huvud exploderar snart, har haft en lång dag idag ju ;)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0