Vad jag lever på

Fick stanna hemma från jobbet idag eftersom dagen igår slutade med feber, en rinnande näsa och huvudvärk, så nu lever jag på nässpray, näsdukar, alvedon och risifrutti... Men mår bättre idag än igår, tror iallafall inte jag har lika hög feber. 

Men nu pratar vi om något roligare, i fredags va det student i sörping, så kollade när Fanny, Alice och Louise sprang ut, GRATTIS TILL ER! Åkte hem lite tidigare än familjen, eftersom jag kände mig dålig redan då, Så satte mig aldrig vid datorn, gick bara och la mig. Och igår jobba jag hela dagen, dock kom pappa och hämta mig på jobbet på kvällen. 

Nicklas kommer hit senare och sover här, så blir nog inte så mycket mer bloggande idag, har ju inte så mycket att skriva eftersom jag sitter hemma och är sjuk :( Men uppdaterar imorgon! :)


Sommarlov nu! Så kör på en bild från första året! ;)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-19 @ 13:35:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0