Hur svårt kan det vara?

Har pappas dator för tillfället, och ser att han har cam på den men jag kan inte hitta dit så jag kan ta några bilder med den! Hur kan det vara så svårt!?? har suttit i två dagar nu och försökt hitta vägen dit! hmpf... 

Aja, slutar jobba klockan halv 10 som sagt, och gud vad lugnt det blev helt plötsligt! från 14-17:30 har jag sprungit omkring och haft hur mycket som helst att göra, inte kuna sitta ner en sekund, och nu efter 18-tiden, har jag väll haft 2 kunder på en timme? vad hände? haha, men nu slutar jag om 3 timmar iallafall :) 

Ikväll blir det förmodligen svulla ner sig framför en film och tycka synd om mig själv av någon anledning ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0