kryper ner

Ska snart lägga ifrån mig datorn och krypa ner under mitt täcke och sova, Taaagga för en ny arbetsdag imorgon... Slutar iallafall vid 2, så om det är fint väder ska jag ta med mig iPoden sen lägga mig någonstans och sola ett tag, hoppas på fint väder imorgon, iallafall efter 2, så de inte blir kaos i kiosken. Har fixat ett nytt rum på slottet nu, så har mitt eget rum nu med dubbelsäng. Inte helt fel. Sov vid vardagsrummet där alla sitter och tittar på film förut, så ska man upp och jobba halv 8 på morgonen, då vill man kunna sova på kvällen, men nu får jag det lugnt och skönt och behöver inte direkt anpassa miig efter någon annan genom att smyga på morgonen och va så tyst på rummet man bara kan va. Nu kanske jag tråkar ut er, haha, börjar bli riktigt trött så vet knappt va jag skriver om längre ;) 

Godnatt kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0