One

Som ni vet kom Nicklas i Fredags kväll, han kom vid halv 12 så blev nästan att gå och lägga sig direkt, Men sen dan efter sov vi väl till 12 någongång, sen skulle vi hem till honom men först blev det att hjälpa en svan! haha, den satt helt ensam ute vid vägen och kunde inte flyga iväg för den va helt slut, så vi gav den lite mat och sånt, stackarn, men den fräääste väääligt mycket åt oss , haha men sen blev det hem till Nicklas, typ se film och gosa lite sen sov vi där och så åkte jag hem idag :) Skulle åkt och tränat ikväll med Lollo och hennes mamma, men dom fasta halvvägs hem till mig med bilen, så sjukt halt, så vi kom inte iväg. Blir att tjocka ner sig framför en film istället :)

Ska se Easy A, får se om den är bra. 

hmm... saknar redan Nicklas, Längtar tills jag får träffa han senare i veckan :)<3


Nee nu ska jag se film! pöss :D

Helt kär i den här för tillfället <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0