och nu då...?

Jaaa nu har Nicklas åkt hem... snyft! lär inte träffa honom fören på lördag! men då har jag iallafall nått att längta till! :) på tisdag börjar skolan så nu måste jag fixa det där med dygnet genom att jag ska ställa klockan och gå upp hmmm vad ska vi säga... 8-9 imorron, annars lär jag inte kunna sova eller komma iväg på tisdagmorgon! Men på tisdag börjar allvaret! Då blire träning, inge godis, inge skräpmat! Nu kör vi! 

Men hursomhelst ... igår kom väl Nicklas vid 4? vi gjorde inte så mycket, tog det lugnt, åt godgod mat sen kolla vi på The Ugly Truth, Gick upp vid halv 1 imorse, åt frukost, sen kolla vi på Dumma Mig, och jag måste erkänna att jag trodde den skulle va dålig faktiskt, men den är ju så sjukt rolig, haha! så om man är trött och vill skratta så ska man lugnt se den! 

Neee nu ska jag nog sätta på musik sen ska jag städa lite på rummet!
Haaaade gött! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0