long day...

Skolan har börjat och jag känner hur jag trött jag blir mot kvällen nu, går upp tidigt och är uppe länge och så... hmm... sova snart? ja tack! 

Men idag har det varit skola, inte hänt så mycket, efter skolan hämta mamma mig så skulle vi åka till strömvillan för att hämta ett par skidor mamma skulle köpa, men vi lyckades hamna på Ebers parkering och där hade vi tur! för när vi är påväg för att åka ut så åker vi rakt förbi Nicklas så jag tvingar mamma att stanna och backa, så åkte han med och hämta skidorna och när vi skulle lämna något hos mormor, sen tog han spårvagnen upp till stan för att träffa Björn, Men mamma och jag åkte vidare till Citycross, och där fastna vi bland alla små saker... haha jag tror vi va dubbel så lång tid bland alla småsaker mot va vi va vid maten... Men då köpte hon ett kamerafodral och en bok "14 år till salu" till mig, en kompis i klassen hade läst den och tydligen ska den va riktigt bra! 
Men sen! drar vi vidare mot MediaMarkt och där köper jag äntligen min hårddisk och en datamus, min gamla har gått sönder så har haft mammas som egentligen är till en laptop, den är mini mini! 

Men trevlig tid var det iallafall :)

Nu har jag pratat en stund med Nicklas i telefonen och håller på att lägga in alla bilder och så på hårddisken!

Har inte mycket mer att berätta idag, Har nog berättat ganska mycket faktiskt.
Hej sålänge! :)


Linnea och jag förra hösten! Tack gumman, du är bäst! du vet vad det handlar om<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Puss!

2011-01-11 @ 23:55:50
URL: http://lptjejen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0