köttar på!

Idag va det skola och då hade vi först bild den idrott, idrotten va faktiskt rätt kul idag ;) men blev sjukt trött, hade styrke träning och styrka har jag ingen! Men Emma och jag bara kötta på! vi ägde ju! :D
Gick lite på stan med Emma innan min buss skulle komma, men blev dock bara 20 minuter då... Men köpte färg till mitt löshår som Emma ska sätta dit :) och en färgbomb så jag kan få tillbaka lite av det röda i mitt hår!

Sen blev det att ta hand om pollarna när jag kom hem för mamma är sängliggandes för hon är förkyld, men det va rätt skönt ute idag :) riktigt vårväder, sen har jag fixat mitt löshår och färgat det och så, och nu satte jag mig här!

hmm... får se vad jag gör resten av dagen! klockan är ju bara 4 ...


Jag för ett år sedan med löshår, saknar att ha det långa håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0