Gos !

Vakna av att Nicklas kom och kröp ner i sängen brevid mig :) gosungen! Men va lagom att gå upp då ;)
Vi har inte gjort allt för mycket, slappa, såg film, åt mat, "vi" skulle baka! men sluta med att det blev jag, för han fastna framför handbollen med pappa, så jag gjorde kladdkaka sen fika vi lite sen va han tvungen att dra hem ... :( 

Nu ska jag städa lite runt datan och skrivbordet, men får se hur långt jag hinner, för Helene och kanske Lollo hämtar mig om en halvtimme så ska vi åka iväg och träna på friskis och svettis! men då blir det att fortsätta när jag kommit hem o duschat :) Tror inte jag skriver mycket mer idag... får se om jag hinner imorron kanske, förvänta er inte för mycket, men titta gärna in och kolla ibland :)

Nee nu ska jag dra mig härifrån, Pöss o Kräm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0