Chai tea<3

Sitter här och är faktiskt lite lycklig :) Sitter med en varm kopp Chai Tea och några rån med ost på och njuter lite att jag (Fegge) hittat felet på min dator! :D 
Öppna datorn och såg att fläkten var väldigt dammig... blev att fixa den och nu kan data kyla sig! :) därför jag fick bluescreen! för datan blev för varm, så nu hoppas jag att den funkar prima lima igen! 

Imorgon är det skola och ny vecka... VILL INTE! men ser fram emot tisdag! Då firar jag och Nicklas 4 månader så får se vad vi hittar på!
Hmm... det är en ko på min mugg... Eh mue?

Klockan är snart halv 10 och jag är lite halvtrött... så blir nog att sova tidigt ikväll!
Imorgon är det bild, idrott, dra en sväng på stan och sen träna som gäller! Ska leta rätt på ett par ordentliga träningsbyxor! Neee nu ska jag hitta på något så får jag skriva imorron istället! Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0