2011

Nu har 2011 börjat och tänkte köra några nyårslöften faktiskt ;)

- försöka komma i form till Beach 2011 (får se hur det går!)
- Tänkte faktiskt börja med lite godislöfte när skolan börjar igen, får vi också se hur det går... 
- Ingen mer Donken! nu får det va slut på den skräpmaten!
- börja träna på gymmet
- spara en viss summa pengar i månaden så jag har lite sparat, så man inte gör slut på allt när man sen behöver pengarna!
- Söka sommarjobb (snart dags!)
- Försöka låta bli mitt hår ett tag, låta det vila och växa. 2010 förstörde mitt hår ordentligt!


Jaaaa det är nog några löften iallafall! får se hur det går. om ni ser mig påväg in i en godisaffär.... HINDRA MIG! nae men jag ska försöka! det brukar låta så varje år men jag känner på mig att det här kommer bli det bästa året på länge!

Starten på förra året var ju att jag och Hanna satt och grät hela natten typ... fråga mig inte varför, vi är konstiga, prata feelings och stuff... haha det va bara weird!

Men starten på det här året stod jag brevid och höll Nicklas i handen och såg på fyverkerierna, Och inget har gått snett på året än så länge, Jag tror det kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0