Söndag "morgon"

vakna ganska nydligen så känns fortfarande som morgon fast klockan är 2... Har inte hunnit skriva något i helgen för jag har bara varit hemma en halvtimme ungefär igår sen kom jag hem vid halv 12 så då gick jag och la mig och nu har jag precis vaknat, men blev iallafall att åka till Nicklas efter skolan i fredags, gjorde inte så mycket, flumma mest runt bara, åt lite mat och kolla på One Tree Hill, så får se om gossen börjar kolla på det!
Igår va vi först ute och fotade lite och tog en promenad, va riktigt fint väder! 
Sen blev det hem en halvtimme sen åka direkt till Alice och ha myskväll med henne Louise och Fanny :)!
Riktigt mysigt! saknar tiderna med dom flickorna! 

Älskar dig min Nicklas Dahm<3




Kommentarer
Postat av: Alice

Och jag saknar tiderna med dig, jämt! Så vi får ta och ses lite oftare tycker jag :)Jäkla skola som jämt är i vägen :(

2011-02-15 @ 17:08:32
URL: http://aliceblom.devote.se
Postat av: Sofie

Jaa det måste vi verkligen underbara du! <3 Lov snart!

2011-02-15 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0