Sjuuuuuk...............

hopp... blir inte att träffa nicklas eller klippa marcus imorron, nee för man ligger hemma och orkar inget och är dyngsjuk! KUL! .....nae?
Vet inte riktigt när det blir att träffa nicklas nästa gång :( Tisdag? JÄTTE LÅNGT KVAR! 
Jag orkar verkligen inte vara sjuk nu! jag orkar inte! snyft...

Får hoppas mina föräldrar kan va snälla och köpa chokladpudding och grädde till mig ändå :(
Åkte hem från sista lektionen idag, kände att jag verkligen inte orkade, och det är ännu värre nu... hmpf!
Blir nog att va sängliggandes hela helgen, kul helg, kul liv.... 

Nu ska jag sova eller nått liknande... jag orkar inte nått och mitt humör är botten... så skriver imorron eller nått?

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0