Kladdkaka!

Jag vill ha kladdkaka... hmm... ska nog göra en... Dom 2 senaste jag varit med om har varit jaa.... först skulle jag och nicklas göra en... den blev ungefär torrare än torrast, sen skulle alice göra en, den va inte för kort tid så den va jätte kladdig, DOCK mycket godare! 

Men jaa... har ju varit med Nicklas dom 3 senaste dagarna, så har inte haft tiden att skiva. Men vi va hos honom i måndags, sov där, sen åkte vi hem till mig igår, fast åkte hem till alice på kvällen och myste :) Sen sov vi här, och nu har han åkt hem precis.

Imorgon ska vi och Mamma till yxbacken för att åka skidor... ojoj, får se hur det går, haha

Ne nu ska jag nog göra en god kladdkaka så får det blir en eftermiddagsfika sen :) Mums! 

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0