From the first kiss

Praktik idag, Satt med Wicky och kolla på film "dumma mig" haha, sen färga hon mitt hår så blev det mest lite snack, fika och så, va en lugn dag.
Har inte gjort alls mycket mer idag, ska snart gå och lägga mig, imorron är det en stor dag, favoritbettan fyller ju 18! Kommer inte va mycket i skolan imorron, har Make up på morgonen sen en håltimme på ungefär 2½ timme eller nått, får se vad man hittar på då, kanske drar ner till stan och kollar runt lite, sen har vi egen hårvård. Soft dag tycker jag faktiskt :)! 

Pitbull - Hey Baby ft. T-Pain, Busta Rhymes, Ludacris & Akon



Nån remix någon visa för mig, kommer dock inte på vem för tillfället...?
Ska försöka komma ihåg att ta kort och visa hur håret blev också, om jag orkar fixa mig imorgon bitti dvs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0