Fredag/Lördag

börja skolan med kundpass, fick färga och slinga min lärares dotter :) trevligt!
Sen blev det praktiskt prov på Make Up'en så då fick Betty va min modell, gjorde ansiktsbehandling och sminkning på henne.
Sen kom Nicklas och hämta mig så åkte vi hit, kolla på film och åt mat, sen blev det att träffa Louise och Fredrik och åka till Sörping och bowla, det va trevligt om man räknar bort från att jag förlora ganska stort :)
sen idag åkte han hem vid 2 sen har jag tittat på film och nu antar jag att vi snart ska äta sen ska jag sätta mig med familjen med massa gott, gurka, morötter, chips och dipp framför mig och titta på melodifestivalen ! får hoppas det är någon bra ikväll, gillade ju The Moniker - Oh My God väldigt mycket från förra veckan! ;)

Men Christian Walz var också bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0