Hur mycket vet du?

- jag
hatar lök
- jag hatar spindlar
- jag hatar min näsa
- jag hatar min hud
- jag har aldrig varit så kär som jag är nu
- jag hatar att bo där jag bor (kan inte ta mig någonstans)
- jag saknar barndomen ibland
- jag hatar vinter
- jag älskar sommar
- jag hatar min kropp
- jag blir ofta väldigt rastlös
- jag har lätt att ta emot och prata med nya människor
- jag är ungefär 170 lång
- jag vill vara kortare
- jag önskar ofta jag var en annan person
- jag vill flytta hemifrån så snart som möjligt
- jag vill operera min näsa
- jag blir väldigt lätt svartsjuk
- jag blir även väldigt lätt avundsjuk
- jag älskar att sjunga trots att jag är tondöv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag visste att du hatar lök och spindlar! Sen tycker jag du ska vara jättenöjd med dig själv. Du är jättesöt och trevlig och behöver inte ändra på nåt! Hälsa Bosse och Mia och tacka för i lördags. Det var jättekul at få komma hem till er! Kram Sibban

2011-02-28 @ 15:55:46
Postat av: Sofie

Hej! Det var jätte trevligt att ni kom i lördags :) Ska hälsa dom! Puss o kram!

2011-02-28 @ 16:23:46
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0