Sophie

Detta inlägg kan jag tänka mig att vissa tar åt sig av och andra inte. Men Jag vill bara ha ett stop! och känner att jag behöver skriva av mig. 

Jag är trött på att bli tagen förgivet, att man kan säga vad man vill till mig för man förväntar sig inte att jag ska ta illa upp... men blir rätt tjatigt efter ett tag med alla dryga kommentarer. Jag försöker ställa upp och är bara mig själv, och ändå känns det inte som man får något tillbaka. Ni kanske tycker att dom där dryga kommentarerna är på skämt, men efter ett tag blir man trött på det och tillslut sårad. 
Jag hatar att ställa upp och göra saker för en person, sen så får man bara ryggen tillbaka. 
Det kanske inte är något personen tänker på, men det går faktiskt att tänka till ibland vad man säger eller gör. 
Att lämna en person utanför eller snacka bakom ryggen... Jag är bara så förban**t trött på det... Förlåt för att jag skriver det såhär. Men vill inte rikta det mot någon speciell person. Vill bara att folk ska tänka efter innan dom kommer med dryga kommentarer som faktiskt kan såra en person även fast det är på "skämt". 

Sophie - Eleanor Mcevoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0