Klarade duschen!

Självklart när jag ska gå in i badrummet är det en sån där stor spindel på golvet! Säkert samma.... Ropar på att pappa att han ska döda den! dem kryper iväg.... Men lyckas klara mig genom hela duschandet utan några spindlar... Tills jag ska gå ur duschen... Då sitter den lilla J*veln på golvet igen .... Vad glad jag blir! Men jag överlevde iallafall! 

Nu har jag precis haft en ansiktsmask och haft lite eget hemma spa. Ska försöka hinna med att måla naglarna också tänkte jag! :)

Men blir sista inlägget idag! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Madsann

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-19 @ 15:22:15
URL: http://madsann.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0