Här har man varit duktig!

Jag har inte varit duktig på att uppdatera, Men jag har varit duktig och övningskört idag! :)
Pappa och jag åkte till sörping och hitta ett ställe där jag kunde lära mig mer att veta vart jag har bilen och parkera och lite smått sådär. Det gick rätt bra tycker jag ;)

I fredags åkte jag med Nicklas hem till mig efter skolan, så blev det att kolla på midnight express, tror de stavas så? Och äta lite gott. Filmen är riktigt bra! den är baserad på en verklig historia, och helt klart värd att se! 

Igår blev det en promenad och sen kolla på 2012 och sen hem till Nicklas och hämta hans bror, sen hem till Annika, Micke och Camilla och äta god mat och spela något roligt spel, riktigt trevlig kväll, dock blev man väldigt trött framåt 11 nångång. 

Och som sagt idag har jag övningskört ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0