16:50

känner mig lite dålig nu! skolan är igång igen och nu är lovet slut och jag har varit jääätte dålig på att uppdatera! Men har bara varit ute nästan hela lovet och varit med Nicklas och folk! 

I söndags träffa jag Alice på kvällen, Nicklas hade varit hos mig hela dagen och solat och bara varit ute hela dagen! Hade även lite vattenkrig! ;) Men sommaren är ju här nu! så vad gör det! :D
Men tillbaka till Alice... Vi blev helt plötsligt jätte spontana och skulle dra in till Norrköping och träffa Manne, Sluta med att när vi kom hem ångra vi oss så jag tog bussen till Nicklas och hon åkte hem till Johan (hennes pojkvän). 
Men blev en trevlig kväll med Alice ändå ;) aaa... eller?...Va??

Idag har det bara varit skolan hela dagen. Första skoldagen sådär... kände mig sjukt seg och trött... Sen har jag ju min pollen allergi också, vilket inte gjorde det bättre! 

Men dagen består av lite plugg, kanske en film? Och kanske kan lyxa på mig en ansiktsmask om jag hinner och orkar senare ;) 

Blev ett långt inlägg nu! men det får ni leva med :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0