Måndag osv

Sitter själv hemma nu och ska snart sätta på en film :) tänkte berätta lite om helgen och dagen idag bara innan,
I fredags blev det hemma mys senare kom lollo hit så snacka vi lite skit och så bara, kul att träffa henne igen! va länge sen bara hon o jag va!
I lördags blev det att baka lussebullar med mamma! sen skjusa hon hem mig till Nicklas, stackarn va sjuk så fick ta hand om honom lite, men blev väldigt lugnt, blev att kolla på film och så :), så sov jag där sen hämta mamma o pappa mig där igår.
Idag har det inte varit så mycket, hade bild och idrott men eftersom jag har fått en sån sjuk rethosta blev det att ta det lugnt istället, sen sluta vi halv 12 så blev hem direkt, och hemma har jag inte gjort alls mycket.

Ska sätta på en film nu och efter det blir det att plugga samhäll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0