Dålig uppdatering?

lite dålig sådär men har inte haft så mkt att skriva om och sen har jag inte haft tid, I fredags vare ganska soft dag! Hade först kundpass, då blev det att klippa lite :) Sen hade jag Make up så då sminka Lovisa mig :) vart jätte bra om man räknar bort läppglanset som va typ... lilarosa? såg lite ut som en tant då, men annars va de fint :)

Sen blev det åka hem till Älsklingen och sova där :) vi kolla på Kick ass med hans bror, åt lite mat och chokladpudding! MUMS! sen blev det mest sega hemma framför 3 filmer xd och ikväll blir det att åka och fira Louise som fyller 18 imorron! :)<3 

Nee nu ska jag gosa ner mig till ännu en film och sedan vänta på att mamma ska massera mig!

hejsvejs

Sjukt bra låt!

Hurts - Better Than Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0